شماره تماس تعمیر کولر گازی


سرما سیستم

نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی

06 فروردین 1400 - 18:08

نمایندگی مجاز تعمیر کولر گازی ال جی تهران امروزه در سراسر کشور به راحتی در دست رس می باشد. این نمایندگی های کولر گازی الجی که در برخی موارد دیده شده است افرادی متفرقه خود را نمایندگی معرفی می کنند و اقدام به گرفتن پول های اضافی برای تعمیر کولر گازی ال جی شما می شوند. در نمایندگی سرما سیستم تعمیرات انجام شده بر روی کولر گازی ال جی دارای گارانتی می باشد. اگر بخواهیم به صورت کامل برای شما توضیح دهیم به این شکل می باشد که وقتی تعمیرکار برای تعمیر کولر گازی ال جی به محل شما اعزام می شود ، بعد از تعمیرات کولر گازی ال جی قطعه تعمیر شده را گارانتی می کند و تا چندین روز پس از تعمیرات کولر گازی دچار مشکل شود فنی کاران سرما سیستم به صورت رایگان به محل شما اعزام می شوند و مجدد اقدام به تعمیر کولر گازی الجی شما می کنند.

تعمیر کولر گازی ال جی

در نظر داشته باشید که در سرما سیستم علاوه بر تعمیرات تخصصی کولر گازی الجی سرویس هم انجام می گیرد. سرویس کولر گازی ال جی خود را می توانید به نمایندگی ما بسپارید و سرویسکار ما به محل شما حضور پیدا میکند و اقدام به سرویس کولر گازی ال جی خود می کند. اگر نیاز به تعمیرات کولر گازی دارید می توانید با نمایندگی ما تماس بگیرید.

تعمیرات کولر گازی ال جی

تعمیر گاه های مجاز و غیر مجازی که در زمینه تعمیرات کولر گازی ال جی فعالیت دارند در کم ترین موارد پیش می آید که کولر گازی ال جی تعمیر شده را گارانتی کنند. اما برعکس این نمایندگی ها سرما سیستم بعد از تعمیرات کولر گازی الجی اقدام به گارانتی می کند که اگر پس از چند روز باز مشکلی برای قطعه و یا مجدد کولر دچار مشکل شد اقدام به تعمیر رایگان کولر کند.تعمیرات کولر گازی ال جی خود را می توانید در سرتاسر تهران و شهرستان های استان تهران به سرما سیستم بسپارید کافیست برای هماهنگی با شماره های نمایندگی تماس بگیرید و از خدمات ما بهرمند شوید. در هر صورت نمایندگی تخصصی تعمیرات کولر گازی الجی ما به صورت تمام وقت و حتی در روز های تعطیل آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. جهت سرویس کولر گازی الجی می توانید با نمایندگان ما هماهنگ کنید و وقتی را برای حضور سرویسکاران ما برای حضور در محل خود اعلام کنید. در صورت داشتن هر گونه سوال در باره تعمیرات کولر گازی ال جی خود می توانید با ما به صورت تمام وقت حتی در ایام تعطیل تماس بگیرید و از خدمات مشاوره خرید و فروش و حتی تعمیرات کولر گازی استفاده نمایید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی

خدمات پس از فروش تعمیر کولر گازی الجی

کمپرسور روتاری ال جی

خدمات پس از فروش تعمیر کولر گازی الجی یکی دیگر از خدمات خوب سرماسیستم محسوب می شود. اگر کولر گازی خریداری کرده اید ویا حتی کولر گازی را غیر از نمایندگی ما خریداری کرده اید.در صورت خراب شدن می توانید برای تعمیر کولر گازی الجی با ما هماهنگ کنید ما در اولین فرصت و در کم ترین زمان ممکن به محل شما حضور پیدا می کنیم. تعمیرات تخصصی کولر گازی الجی در نمایندگی ما انجام می شود. فنی کاران ما با داشتم چندین سال سابقه در زمینه تعمیر کولر گازی الجی و گذراندن دوره های آموزشی و تخصصی در رابطه با تعمیر کولر گازی ال جی توانسته اند تجربه کاری بسیار بالایی را کسب کنند و کالا از کلیه مشکلات کولر گازی آگاه باشند.

تعمیرگاه تعمیرات کولر گازی ال جی

تعمیرگاه های تخصصی تعمیرات کولر گازی ال جی در نمایندگی سرماسیستم موجود می باشد. در نمایندگی های سرما سیستم کلیه قطعات اسپیلت و کولر گازی موجود می باشد.ما با داشتن نمایندگی های خود در کلیه شهرستان استان تهران نزدیک ترین نمایندگی به محل زندگی شما محسوب می شویم. کافیست جهت برسی مشکلات کولر گازی خود با ما تماس بگیرید و تعمیر کاران مارا در محل خود برای برسی مشکلات و تعمیرات کولر گازی ال جی مشاوره بگیرید. لوله بازکنی غرب تهران مناطق تهران مانند تجریش، ونک، پونک، سعادت آباد، زعفرانیه و... به صورت تمام وقت می باشد.

آموزش تعمیرات کولر گازی ال جی

به درخواست زیاد بازدیدکنندگان سایت و حتی مشتریان عزیز سرما سیستم مبنی بر آموزش تعمیر کولر گازی ال جی و تعمیرات تخصصی کولر گازی ال جی ، از این پس می توانید در کلاس های آموزشی تعمیرات کولر گازی شرکت نمایید و به صورت کامل مراحل تعمیر کولر گازی الجی و سرویس کولر گاز ال جی را به صورت کامل و حرفه ای آموزش ببینید. ما برای راحتی شما عزیزان این مراحل را از سطح عادی و به سطح حرفه ای و تخصصی پیش می بریم که به صورت کامل شما یاد بگیرید.

نصب کولر گازی ال جی

در نمایندگی های کولر گازی الجی ما خرید و فروش کولر گازی ال جی نیز امکان پذیر می باشد. اگر قصد خرید کولر گازی را دارید می توانید به نزدیک ترین نمایندگی ما در شهر خود مراجعه کنید و از قیمت های ما که بسیار پایین تر از نمایندگی های دیگر است استفاده نمایید. بعد از خرید اولین چیزی که مهم می باشد نصب کولر گازی ال جی می باشد. جهت خدمات نصب کولر گازی ال جی می بایست با نمایندگی ما هماهنگی کرده و درخواست نصاب برای نصب کولر گازی ال جی کنید.خدمات کولر گازی ال جی در سرتا سر تهران امکان پذیر می باشد. بعد از خرید کولر گازی مهم است که نصب آن با نمایندگی باشد زیرا اگر خودتان اقدام به نصب کولر گازی ال جی کنید و اگر مشکلی داشته باشد دیگر گارانتی به آن تعلق نمیگیرد. برای این موضوع است که باید خود نمایندگی عملیات نصب را انجام دهد.برای تماس با نمایندگی های ما در سراسر تهران می توانید با شماره های گذاشته شده در بالای صفحه اقدام کنید.تعمیر کولر گازی الجی خود را به نمایندگی سرما سیستم بسپارید.

خدمات کولر گازی ال جی چیست؟

خدمات کولر گازی ال جی چیست؟

همانطور که می دانید در بین این همه نمایندگی که روز به روز هم زیاد می شود تمامی مراکز ها مجبور به طرح های مختلفی برای جذب مشتری برای خود هستند که خب در بیشتر مواقع این خدمات در نظر گرفته شده در حد یک شعار بیشتر نمی باشد. ما در نمایندگی سرما سیستم برای تعمیر کولر گازی ال جی دو کار را برای اجرا در تمامی مراکز خود قرار دادیم که خب اولن کار پایین آوردن قیمت ها و ارائه تخفیف های ویژه برای مشتریان عزیز برند ال جی در سراسر تهران و خدمات پشتیبانی و گارانتی یکساله قطعات تعویض شده و تعمیر شده که خب این بهترین گذینه برای مشتریان عزیز می باشد. همانطور که می دانید سرما سیستم با بیش از ده سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات کولر گازی ال جی توانسته است مشتریان بسیار زیادی را با خدمات خوب و مناسب جذب کند و با تخفیف های دوره ای و همچنین گارانتی خدمات انجام ییداده شده اعتماد آنها را بیشتر کند. شما می توانید تا یکسال پس از تعویض قطعه و یا تعمیر آن از ما برای مشکلات احتمالی کمک بگیرید و خب باید بدانید درصورت مشکل دارد شدن این قطعات ما به صورت رایگان اقدام به رفع مشکلات احتمالی نیز می کنیم.مراکز سرما سیستم در سراسر تهران و در هر منطقه می باشد و این یکی از مزیت های دیگر ما می باشد لذا با تماس شما تعمیرکار ما در کوتاه ترین زمان خود را به محل شما می رساند.

تعمیرگاه کولر گازی ال جی و یا خرید کولر جدید؟

گاهی پیش می آید که افراد بر سر دوراهی نیز می مانند که کدام گذینه نیز بهتر می باشد که اقدام نمایند و ما اینگونه شما را راهنمایی می نماییم ببینید کولر های گازی ال جی از طول عمر بسیار بالایی برای کیفیت بسیار بالای قطعات برخوردار می باشند و در موارد کم اتفاقی می افتد که کولر آنقدر مشکل دار شود که تعویض آن بهتر از تعمیر آن باشد. ما با ده سال سابقه کاری در این زمینه به شما عزیزان این اطمینان را می دهیم کولر گازی الجی به هیچ عنوان نیاز به تعویض نداشته باشد این برند بسیار با کیفیت بوده و در صورت خرابی نیز با هزینه های کم مشکل رفع خواهد شد البته فراموش نباید کرد که لوازم برقی همیشه در معرض خرابی می باشند ولی برند الجی را ما بسیار به آن اعتماد داریم و برایمان طول عمر آن ثابت شده است.برای بهرمندی هرچه بیشتر از خدمات متنوع ما و تخفیف های بعدی حتما در حین تماس اطلاعات خود را به کارشناسان ما بدهید تا شماره موبایل شما در سامانه ثبت گردد و اینگونه تعداد دفعات تماس شما با شرکت مشخص شده و تخفیف های مناسبی را کارشناسان ما به شما عزیزان می دهند.

بهترین نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی

همیشه همه مشتریان به دنبال بهترین انتخاب می باشند و خب این حق هر شهروندی است چراکه برای تعمیر کولر گازی ال جی هزینه می کنند و انتظار آن ها کاملا بجا می باشد. شما باید چند فاکتور را اندازه گیری کنید و پس از آن یک مرکز را انتخاب کرده و با آنها جهت اعزام نیروی متخصص برای رفع مشکل تماس بگیرید. می توانید با برسی پشتیبانی و سیستم مشاوره ای هر مرکز متوجه قابل اعتماد بودن آن شوید چراکه هر مرکز معتبر به دنبال رضایت مشتریان خود می باشد و این امر باعث شده است که مراکزی مانند سرما سیستم بهترین مشاوره را برای مشتریان خود بصورت شبانه روزی داشته باشد.

می توانید تعمیرات کولر گازی ال جی را به ما بسپارید

در فصل گرما درصورت خراب شدن کولر گازی به دلیل گرمای بالا و طاقت نیاوردن شرایطی که در آن هستید احتمال این که به یک تعمیرکار غیرحرفه ای اعتماد کنید بسیار بالا است و در مورد مشکل پیش آمده درخواست مشاوره و یا کمک کنید. باید بدانید که با اعتماد شما به این افراد در نهایت علاوه بر اینکه آرمان لوله شاید نتوانند مشکل را برطرف کنند باعث بروز صدمات جدی به قطعات کولر گازی شما شوند. این امر بسیار زیاد اتفاق افتاده است و ما باعث شد که این مطلب را برای شما عزیزان بزنیم تا شما بدانید حتما باید با تعمیرکاران حرفه ای و مراکز معتبر مانند سرما سیستم کار خود را بسپارید.

تعمیر کولر گازی ال جی در تهران

اگر بخواهیم نگاهی به تماس های خود داشته باشیم روزانه بیشتر از ده بار با سرما سیستم تماس میگیرند و در مورد مشکلات به وجود آمده خود سوال می پرسند. آیا حتما باید قطعات ما تعویض شود؟ احتمال شما از این مشکل به وجود آمده چیست؟ باید بدانید که کارشناسان ما برای تعمیر اسپیلت ال جی و عیب یابی آن نیاز به برسی دقیق دارند و آنطور نیست که بتوان به صورت حدس عیب را به شما گفت. بدون شک ما و تعمیرکاران با سابقه ما به دنبال رفع مشکل با کیفیت بسیار بالا می باشند و تنها کافیست تا به این مرکز اعتماد نمایید.

آیا سرویس کولر گازی ال جی امری ضروری است؟

از گذشته کولر گازی یا همان اسپیلت استقبال بسیار خوبی ازش شد و خب در این نوع برای این که صدای کم تری تولید شود کندانسور آن یا همان موتور آن در بیرون از محل نصب اسپلیت نصب می شد و این امر باعث می شود که کمی مصرف برق افزوده شود و شما می توانید قبل از شروع فصل گرما و با سرویس کولر گازی ال جی حتی مصرف برق آن را بیشتر کاهش دهید و از مشکلات احتمالی نیز جلوگیری به عمل آورید.

سرویس کولر گازی ال جی

شما عزیزان با آموزش های موجود در رابطه با سرویس کولر گازی می توانید خود این کار را انجام دهید که البته کار بسیار راحتی نمی باشد و بهتر است تا یک سرویسکار به محل شما برای انجام آن بیاید که تعمیرگاه مجاز کولر گازی ال جی در تهران این اطمینان را به شما می دهد که با سابقه فعالیت طولانی خود هرگونه نیاز کولر گازی شما را رفع نماید.

در صفحه تعمیرگاه مجاز کولر گازی ال جی همیشه نکات بسیار آموزنده ای را برای شما عزیزان قرار می دهیم و شما می توانید با مراجعه به این قسمت شروع به مطالعه و فراگیری آموزش تعمیرات کولر گازی LG را به صورت کامل کنید. توصیه ما به شما این است که به هیچ عنوان به مراکزی که معتبر نیستند اعتماد نکنید و حتما به مراکز و نمایندگی های دارای مجوز مانند سرما سیستم اعتماد نمایید چراکه به راحتی پس از مشکل مجدد می توانید پیگیری کنید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی (LG) در تهران دارای شعبات بسیار زیادی می باشد و اگر از این مراکر معتبر خریداری نمایید به دلیل کیفیت بالای ساخت کولر حدود 12 ماه گارانتی خدمات پس از فروش به شما تعلق می گیرد و همچنین برای نصب کولر گازی الجی به راحتی می توانید با تماس با این مرکز به صورت رایگان اقدام به نصب کولر خود کنید چراکه ما در کم تر از 30 دقیقه نصاب کولر گازی را در محل شما اعزام می نماییم.

۸ دلیل برای بهتر بودن تعمیرگاه مجاز کولر گازی ال جی چیست ؟

ما همواره بیش از ده سال است که اولین الویت به دست آوردن رضایت مشتریان می باشد و خب ما در تعمیرگاه مجاز کولر گازی ال جی تمام سعی و تلاش خود را می کنیم که کلیه کار های انجام داده شده به بهترین شکل و کیفیت تحویل مشتری گردد و ما در زیر چند نکات برتری خود را نسبت به دیگر مراکز برای شما می گوییم.

  • داشتن بهترین ابزار آلات پیشرفته و جدید توسط تعمیرکاران سرما سیستم
  • قابلیت فیکس کردن تایم حضور تعمیرکاران در محل شما و سراسر تهران
  • حضور در کم تر از 30 دقیقه در سراسر تهران به خاطر داشتن شعبه های منطقه ای
  • دارا بودن بهترین نیرو های فنی و داشتن بیش از 5 سال سابقه فعالیت تعمیرکار ها
  • گارانتی خدمات پس از فروش کولر گازی ال جی در سراسر تهران برای رضایت شما
  • گرفتن هزینه های منطقی و کم و کیفیت کار بسیار بالا در زمینه تعمیرات قطعات
  • تعمیرات در محل شما و سراسر تهران به صورت شبانه روزی حتی روز های تعطیل
  • دادن مشاوره به مشتریان جهت فروش و خرید کولر گازی در ساعات اداری
  • و...

همیشه یک مرکز موفق باید طبق برنامه ریزی های مناسب و مهم بودن مشتریان برخورد نماید و برای این امر ما در این نمایندگی بیش از 3 سال است که قیمت های خود را بروز رسانی نکرده ایم تا افزایش قیمت نداشته باشیم و با این کار قیمت هایمان در سطح بازار و دیگر مراکز بسیار پایین تر می باشد.

چگونه سرما سیستم بهترین نمایندگی مجاز تعمیر کولر گازی ال جی می باشد؟

ما در این مرکز دارای یک تیم کارشناسی در زمینه عیب یابی، تعمیر و سرویس کولر گازی ال جی می باشیم و قبل از انجام هر کاری کارشناس ما ابتدا اقدام به عیب یابی می نماید و سپس بعد از مشخص شدن مشکل اقدام به تعمیرات تخصصی می کند.

یکی دیگر از عواملی که اعتماد مشتریان را نسبت به سرما سیستم بیشتر کرده است خدمات پس از فروش می باشد که در هر ساعت از شبانه روز مشتری می تواند مشکل خود را به ما بگوید تا ما در اسرع وقت به محل اعزام شویم و مشکل را برطرف نماییم.

از دیگیر خدمات خوب ما گارانتی می باشد و تعمیرکار ما موظف است پس از انجام تعمیرات یک برگه ضمانت نامه تنظیم نماید و در صورت ایجاد شدن هرگونه مشکلی برای قطعات کولر گازی که توسط ما درست شده است پیش آید ما به صورت رایگان اقدام به رفع مشکل نماییم.

برای رضایت شما عزیزان اصلا لازم نیست تا کولر را به نمایندگی انتقال دهیم و تعمیرکار به محل شما می یابد و اقدام به عیب یابی کولر گازی ای جی می کند و سپس پس از در آوردن مشکل و مشخص شدن قیمت خدمات آن را درست می نماید.

تعمیرگاه مجاز کولر گازی ال جی اصلی ترین اعتماد مشتریان به خود را سابقه کاری می داند و یکی از عوامل اصلی آن دارا بودن مجوز ثبت و فعالیت می باشد و همچنین یاداور می شویم که تمامی تعمیرکاران ما دارای مجوز و کارنامه مهارت از سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد.

ما در سال های فعالیت خود با سازمان های دولتی و غیر دولتی کار کرده ایم مانند بانک ها ، بیمارستان ها ، آموزش و پرورشف شهرداری تهران و... این نام ها برخی از فعالیت های ما با اینگونه مراکز می باشد.

بهترین تعمیرکاران با سرما سیستم کار می کنند

فرایند عیب یابی کولر گازی ال جی بسیار پیچیده می باشد و اگر کسی به طور کامل با این فن آشنایی نداشته باشد می تواند صدمات جدی به کولر وارد نماید و باعث هزینه های زیادی شود برای رفع مشکل به وجود امده برای کولر شما.

شاید فکر کنید که انجام عیب یابی کاری بسیار آسان باشد و شما از پس این کار بر می آیید. اما باید بدانید قطعات کولر گازی بسیار حساس می باشد و با کوچیک ترین اشتباه می توانید کولر را کلا دچار مشکل خرابی کنید که لازم است با دقت اقدام به پیدا کردن عیب کنید.

از شما انتظار می رود کلیه کار های کولر را به نمایندگی مجاز کولر گازی ال جی بسپارید و اصلا به مراکز غیر معتبر اعتماد ننمایید که در صورت اعتماد شما می تواند مشکلات جدی برای کولر شما پیش آید.

تعمیرکاران آموزش دیده و دوره دیده اسپیلت نیازمند هر مرکز موفقی می باشد اما متاسفانه برخی از مراکز معتبر فقط به دنبال درامد زایی برای خود هستند و اصلا مشتری و رضایت آن برایشان مهم نیست. ما در این مرکز این اطمینان را به شما می دهیم که برای تعمیر اسپیلت ال جی کم ترین هزینه را به شما بگوییم و بهترین کیفیت را برای تعمیرات اسپیلت LG همراه داشته باشیم.

تعمیر قطعات کولر گازی ال جی در تهران

فنی کاران ما در این مرکز با دانش علمی عملی بالایی که دارند به راحتی می توانند اقدام به تعمیر قطعات کولر گازی ال جی در تهران نمایند. بدون شک قطعات اسپیلت ال جی بسیار حساس می باشد و خب با کوچک ترین اشتباه و خطا در تعمیر می تواند باعث بروز مشکل جدی شود. ما در این مرکز دارای فنی کاران با سابقه کاری بسیار بالا و بهترین افراد در سطح تهران را دارا می باشیم که حتی در امر آموزش تعمیر اسپیلت ال جی این فنی کاران در مرکز معتبر سرما سیستم با تجهیزات کامل اقدام به آموزش تعمیرات اسپلیت LG می نماید.

در تهران مراکز بسیار زیادی وجود دارد که قطعات کولر گازی ال جی را تعمیر می کنند و یکسری از این مراکز واقعا کیفیت بسیار بالا و تخصص خوبی را دارا می باشند اما یکسری دیگر علاوه بر قیمت های بسیار بالا در این زمینه نمی توانند به خوبی مشکلات را رفع نمایند و شاید پس از گذشت چند روز مجدد قطعه دچار خرابی شود و شما مجبور به تعویض ان شوید.

شما می توانید هرگونه مشکل یا سوال در زمینه قطعات ال جی را از ما بپرسید تا کارشناس فنی ما به صورت کامل به شما در این زمینه مشاوره دهد و بهترین کار را به شما توضیح دهد که بتوانید بدون احتمال خرابی مجدد و با خیال راحت قطعات را تعمیر نمایید.

اگر کولر گازی ال جی شما در محل کار و یا منزل دچار مشکل شده است به نکات زیر توجه نمایید

پس از متوجه شدن مشکل فورا اقدام به خاموش کردن کولر گازی نمایید و دیگر به آن دست نزنید.

به هیچ عنوان در زمینه تعمیرات اسپیلت ال جی عجله نکنید و به مراکز نامعتبر اعتماد نکنید چراکه درصورت ناگاهی آنان در این برند می تواند صدمات بسیار زیادی را متحمل شود.

درصورت داشتن گارانتی و پایان نرسیدن مدت آن می توانید با خیال راحت به یکی از شعبات معتبر ما تماس بگیرید و از این خدمات برای رفع مشکل استفاده نمایید. و درصورت نداشتن کارت گارانتی الجی می توانید به مرکز اصلی سرما سیستم تماس بگیرید و در زمینه تعمیر و سرویس کولر گازی ال جی از فنی کاران ما کمک بگیرید.

آیا سرویس کولر گازی ال جی مهم می باشد؟

بدون شک بسیاری از افراد وجود دارند که با این تفکر که کولر گازی های معتبر ( اسپیلت ) مانند برند ال جی را خریداری نمایند دیگر نیاز به سرویس کولر گازی ال جی ندارند و به راحتی می توانند حتی تا 5 سال بدون انجام این کار از کولر استفاده نمایند. اما سرما سیستم با برسی های دقیق در تعمیرگاه های مجاز اسپیلت ال جی خود بر این باور است که با انجام سرویس اسپیلت ال جی به صورت سالیانه و منظم در طول عمر کولر بسیار تاثیر می گذارد و این امر باعث می شود که خیلی دیر تر شما نیاز به تعمیرکار در جهت تعمیرات اسپلیت الجی پیداکنید و همچنین قدرت مانور دهی و سرمایشی کولر هم بیشتر می شود.

چه چیزی باعث افزایش طول عمر کولر و همچنین افزایش قدرت سرمایشی و پرتاب باد آن می شود؟ شستشو و سرویس کولر گازی اگر به صورت سالیانه و منظم انجام شود بدون شک تاثیر زیادی در بهتر کار کردن کولر می شود.

کولر گازی یا اسپیلت از دو بخش مجزا تشکیل شده است و کندانسور نیز همیشه در معرض گرد و غبار می باشد و جای نصب آن یا در بالای پشت بام ، بالکن و یا پشت پنجره می باشد و باید هرسال اقدام به شستشو کنید تا از فشار آمدن بیش از حد به موتور جلوگیری به عمل آورید.

حال در صورت سرویس نکردن کولر گازی چه اتفاقی می تواند بی افتد؟ کاملا مشخص است در وحله اول کولر فشار زیادی را تحمل می کند وهمچنین قدرت خنک کنندگی بسیار پایین می آید و مصرف برق آن بسیار بالا تر می رود و اگر همینطور شما به آن توجه ای نداشته باشید میتواند سیم کشی ان بسوزد و یا آسیب جدی به موتور کولر گازی برسد. اگر وسیله سرمایشی خریداری شده برای شما مهم است ما تاکید می کنیم که سالی یکبار کولر خود را سرویس نمایید تا با خیال راحت بدون مشکل کولر کار کند.

لازم به ذکر است بهتر است هر دوماه یکبار اقدام به برسی و سرویس پنل داخلی کولر گازی ال جی و شستشوی فیلتر های آن کنید که با این کار قدرت پرتاب باد آن را بالا نگه می دارید. سرویس کولر گازی ال جی بهتر است تا توسط یک متخصص باسابقه انجام شود چراکه این امر بسیار سخت می باشد و اگر نکات ایمنی رعایت نشود می تواند اسیب جدی به کولر وارد شود.

خدمات سرویس کولر گازی ال جی در تهران

ما همواره در کلیه مناطق 22 گانه تهران دارای یک یا دو شعبه می باشیم که همه این افراد دارای کارنامه مهارت از سازمان فنی و حرفه ای کشور هستند و برای سرویس کولر گازی در تهران بدون شک جزو بهترین افراد می باشند. بسیار خوشحالیم که توانسته ایم با قیمت های خوب خود و کیفیت کار بسیار بالا نظرات بسیار زیاد مردم عزیز را جلب کنیم و با اعتماد سازی هر روزه شاهد تماس های بیشتر باشیم.

ما همیشه به دنبال ارائه خدمات پس از فروش کولر گازی ال جی به بهترین نحو ممکن هستیم به طوری که حدود 3 سال هست که حتی قیمت تعرفه های خود را برای رضایت بیشتر شما عزیزان افزایش نداده ایم. شما عزیزان باید بدانید که سرما سیستم در ده سال گذشته فعالیت های بسیار زیادی را داشته است که امروز حاصل تلاش های آن گستردگی خدمات خود در تهران می باشد.

به هیچ عنوان به مراکز نا معتبر اعتماد نکنید چرا که یک سرویسکار کولر گازی ال جی باید کاملا با این موضوع آشناییت داشته باشد که متاسفانه ما بارها دیده ایم که برخی افراد سرویسکار اصلا تجربه کاری نداشته و همین امر باعث صدمه رسانده به کولر مشتری می شود و اصلا حتی پاسخگو نمی باشند. شما عزیزان باید بدانید حتی شستشوی کولر باید با حساسیتی که دارد کاملا استاندارد انجام شود مثلا از مواد شوینده به هیچ عنوان استفاده نشود چراکه دارای مواد شیمیایی می باشد.

انجام شارژ گاز کولر گازی ال جی با قیمت مناسب

احتمالا می دانید که کولر های گازی نیز پس از چند سال استفاده قدرت خنک کنندگی خود را به دلیل اتمام شارژ گاز از دست می دهند و دیگر توانایی تولید باد سرد را ندارند که شما عزیزان باید اقدام به شارژ گاز کولر گازی ال جی کنید. در بازار امروزی نباید به مراکز غیر معتبر اعتماد کنید اما به چه دلیل؟ این مراکز شار گاز های مرغوب را برای خود استفاده نمی کنند و با همان قیمت شارژ گاز کولر گازی الجی مرغوب اقدام به شارژ کردن یک گاز بی کیفیت می کنند که باعث کم کردن توان کولر گازی می شود.

باید بدانید که اگر شارژ گاز اسپیلت ال جی با کیفیت نباشد دیگر نمیتواند انتظار قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی را مانند قبل از کولر داشته باشید. ما به شما این اطمینان را می دهیم که تمام کپسول های گاز ما اورجینال می باشد و کیفیت بسیار بالایی را دارا هستند و اصلا به سمت گاز های چینی نمی رویم و این را می توانید با یکبار تماس باما تست نمایید. قیمت های ما دارای تخفیف 20 درصدی می باشد و پس از شروع تابستان و تا پایان فصل گرما می توانید شارژ گاز را با 20 درصد تخفیف سفارش دهید.

تعمیرکار کولر گازی ال جی

چرا باید به تعمیرکار کولر گازی الجی در تهران اعتماد نمود؟

همانطور که مشخص است سابقه کاری این مرکز برمیگردد به بیش از 10 سال پیش و از آن زمان تا به امروز تجربیات بسیار زیادی را کسب نموده ایم و حتی کارمندان و فنی کاران خود بیش از 5 سال سابقه فعالیت نیز دارند و همانطور که مشخص می باشد در تمام نقاط تهران دارای شعبه می باشیم. تعمیرکار کولر گازی الجی در تهران علاوه بر داشتن سابقه کاری طولانی و ثابت کردن خود در رابطه با تخصص در زمینه تعمیرات، دارای مجوز و کارنامه مهارت از سازمان معتبر فنی و حرفه ای می باشد و شما می توانید با خیال راحت کار خود را به این مرکز بسپارید.

شاید شماهم دچار اشتباه در انتخاب یک مرکز تعمیراتی شده اید و دیگر سخت می توانید به مراکز اعتماد کنید و ما به شما اینگونه پاسخ می دهیم : در حال حاضر افرادی که آمده اند در هر کسب و کاری بدون تخصص وارد شده اند بسیار زیاد است و شما باید ابتدا به سابقه فعالیت آن ها و کد نمایندگی و مجوز های آن ها نگاه کنید و به هیچ عنوان به مرکزی که یک دفتر کوچک دارد و تازه راه اندازی شده است تا قبل از مشاهده نکردن مجوز و کارنامه مهارت آن ها به هیچ عنوان اعتماد نکنید. شما می توانید تمامی موارد گفته شده را از سرما سیستم بخواهید.

مطالب مرتبط :

خدمات تعمیرات کولر گازی ال جی در سراسر تهران می باشد؟

با توجه به داشتن نمایندگی های مجاز کولر گازی ال جی، در کلیه نقاط استان تهران اقدام به پذیرش درخواست تعمیر می کنیم و در کمتر از 45 دقیقه تعمیرکار در محل شما حضور پیدا خواهد کرد.

هزینه تعمیرات کولر گازی ال جی چقدر است؟

با توجه به این مورد که تا قبل از بررسی کولر نمی تواند براورد هزینه کرد به علت نا مشخص بودن مشکل، هزینه نیز متفاوت می باشد، اما باید بدانید که تعمیرگاه مجاز سر ما سیستم 15 درصد تخفیف به ساکنین تهران اعمال می کند.

قطعات تعویض شده شامل گارانتی می باشند؟

بله، کلیه قطعاتی که تعویض می گردند، 1 هفته گارانتی خواهند شد، به دلیل مطمئن شدن شما از کارکرد قطعات و کیفیت قطعات قرار داده شده 1 هفته در نظر گرفته شده است.

نمایندگی مرکزی تعمیر کولر گازی LG

کافیست یکبار از خدمات ما در نمایندگی تعمیرات کولر گازی الجی استفاده بفرمایید تا تفاوت قیمت مراکز ما با دیگر مراکز را مشاهده فرمایید و همچنین کیفیت کار ما را با دیگر مراکز مقایسه بفرمایید.