شماره تماس تعمیر کولر گازی


سرما سیستم

دلایل خنک نکردن کولر گازی چیست؟

اگر شماهم صاحب یک کولر گازی می باشید و و در فصل تابستان که بسیار گرم می باشد متوجه خرابی و یا نیاز تعمیرات کولر گازی

می شوید حتما این مقاله را تا آخر دنبال کنید. امروز قصد داریم تا در رابطه با خنک نکردن کولر گازی صحبت نماییم و تمامی مواردی که باعث این امر می شود را برای شما عزیزان توضیح دهیم تا در صورت متوجه شدن مشکل فورا آن را درست کرده و به خوبی از کولر خود استفاده نمایید.

یکی از علت های خنک نکردن کولر گازی (گاز) می باشد که ما بارها شاهد آن بوده ایم که صاحب کولر از آخرین باری که اقدام به گاز و شارژ کولر خود کرده است چندین سال می گذرد و با شروع فصل گرما که کم کم کولر ها روشن می شود شاهد این چنین موارد هستیم که خب این را ما اولین دلیل برای تولید باد گرم کولر به شما گفتیم پس نداشتن گاز یکی از اصلی ترین موارد می باشد. بسیاری از شهروندان عزیزمان اطلاعی از گاز های کولر گازی ندارند و خب باید بدانید گاز های کولر گازی هم درجه یک و درجه دو دارد و گاز های چینی از قدرت خنک کنندگی کمتری برخوردار می باشند. ما تا این لحظه دو مورد از دلایل خنک نکردن کولر گازی را برای شما عزیزان مطرح کرده که خب باز هم باید بدانید موارد گفته شده یکی از مهم ترین دلایل می باشد.

علت خنک نبودن باد کولر گازی

در توضیحات بالا همانطور که گفته شد به هیچ عنوان به دنبال گاز چینی نباشید زیرا از کیفیت بسیار کمتری نسبت به گاز های مطرح برخوردار می باشند و شاید یکی از علت خنک نبوده باد کولر گازی همین مورد باشد و باید کولر مورد تست قرار گیرد. حال که در بالا مواردی را توضیح دادیم میرسیم به قدرت کولر گازی که بسیار با اهمیت می باشد و ما دیده ایم مشتری برای برسی مشکل با ما تماس گرفته است و ما بعد از برسی متوجه آن شده ایم که این کولر نسبت به قدرتی که دارد اصلا برای این متراژ مناسب نبوده و قدرت بسیار زیادی جهت خنک کردن محیط منزل و یا محل کار ندارد و این امر برای آن دسته از افرادی که بیشتر در معرض گرما می باشند با اهمیت تر باشد.

علت خنک نبودن باد کولر گازی

یکی دیگر از علت خنک نبودن باد کولر گازی خرابی آن می باشد که خب این مورد نیز دور از انتظار نمی باشد زیرا هر وسیله برقی هرلحظه می تواند دچار مشکل شود و نیاز به تعمیرات داشته باشد. حال شما در نظر داشته باشید که به صورت منظم هرسال به نمایندگی سرما سیستم برای سرویس کولر خود تماس میگیرید و کارشناسان این مرکز برای برسی و کنترل همچنین رفع مشکلات احتمالی به محل شما حضور می یابند که البته قابل ذکر است تنها 20 درصد از شهروندان تهرانی بصورت منظم و هرساله درخواست سرویس برای کولر خود می کنند. باید بدانید اگر بصورت منظم اقدام به سرویس کولر گازی کنید قطعا نه خرابی و نه باد گرم در کار می باشد.

دلایل خنک نکردن کولر گازی

علت سرد نبودن باد کولر گازی

همانطور که گفته شد علت سرد نبودن باد کولر گازی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد و در این مقاله ما سعی بر معرفی بیشترین علت های ممکن را کردیم و حال به ادامه بحث می پردازیم. شما عزیزان باید بدانید که استفاده از کولر نیز با رعایت چند نکته بسیار بهتر می شود و خب ما یکی دیگر از دلایلی که می تواند اتفاق بی افتد با این وجود که احتمال بسیار کمی نیز دارد اما شاید شما این مشکل را داشته باشید. تنظیم نبودن اسپلیت یکی دیگر از دلایل می باشد که خب باید تنظیمات را با استفاده از ریموت کنترل آن به درستی کولر را بر روی باد سرد و یا خنک تنظیم نمایید. در ادامه همراه ما باشید چرا که در پایین این مطلب دلایل مهمی دیگر را برای شما عزیزان بیان می نماییم و اقدام به برسی و حل مشکل سرد نبودن باد کولر گازی می کنیم.

کثیف بودن پنل داخل اتاق

کثیف بودن پنل داخل اتاق و کثیف بودن کمپرسور یکی دیگر از علت های تولید نکردن باد خنک توسط کولر گازی می باشد که ما به شما عزیزان توصیه می کنیم حتما حداقل سالی یکبار اقدام به سرویس کولر گازی خود کنید و حتما از یک فنی کار کمک بگیرید زیرا اقدام به چک کردن همه قطعات و تست کولر و همچنین برسی های کاملی را انجام می دهد و اینگونه دیگر هیچ مشکلی برای کولر پیش نمی آید و به صورت کامل رضایت بیشتری درصورت رعایت موارد گفته شده و همچنین برسی های سالانه مهم می توانید داشته باشید. قطعا کثیف بودن پنل داخل اتاق یکی دیگر از عوامل تولید باد گرم می باشد حتما باید قبل از روشن کردن کولر گازی پس از مدتی ابتدا به صورت کامل آن را چک کرده تا از سالم بودن آن اطمینان حاصل فرمایید.