لوله کشی کولر گازی ۰۲۱۷۷۶۱۲۹۳۹ خدمات فوری

لوله کشی کولر گازی 02177612939 – خدمات فوری – گاز کولر

لوله کشی توکار کولر گازی
لوله کشی کولر گازی

لوله کشی کولر گازی – لوله کشی توکار کولر گازی صد درصد در هرسالی که پیش می رود و با زیاد شدن ساختمان ها این نیاز بیشتر می شود و در حال حاضر همانطور که مشخص است هرکسی که در ساختمان خود این امر را انجام ندهد قطعا یک عیب بسیار بزرگ محصوب می شود. با گذشت زمان کم کم استفاده از کولر گازی و یا دوتیکه یا از نوع بسیار پر استفاده کولر گازی ایستاده همه گیر شد و در حال حاضر از ان حدود 17 سال می گذرد که در سال های قبل استفاده از کولر گازی پنجره ای بیشتر استفاده می شد اما با پیشرفت علم و ساخت طرح های جدید استفاده از کولر گازی دیواری جای پنجره ای را گرفت و خب یکی از مجبوب ترین کولر ها در حال حاضر می باشد. و حال در منازل و یا هرجایی دیگر این نوع بسیار زیاد به چشم می خورد و مردم از آن استفاده می نمایند که البته مزایای آن را برای شما عزیزان توضیح می دهیم :

  • نداشتن صدا به دلیل دور بودن موتور آن از پنل داخلی برعکس کولر گازی پنجره ای که تولید صدا می کند
  • داشتن طرح های زیاد و هماهنگ شدن با فضای داخلی منزل و رنگ بندی های جالب آن
  • یکی از مزیت های آن استفاده در همه جای منزل می باشد و فقط مخصوص پنجره نمی باشد

تعمیر کولر گازی

  • نیاز به برق کمتر نسبت به کولر پنجره ای برای استفاده های کوتاه مدت و بلند مدت
  • این نوع به هیچ عنوان تولید به صدا نمی کند و حتی لرزشی نیز ندارد

دلایلی که در بالا گفته شد تنها بخشی از مزایای کولر گازی دیواری نسبت به پنرجه ای می باشد و همین امر باعث شده است تا تولید این نوع کولر در شرکت های تهویه مطبوع بیشتر شده است و در بازار اگر قصد خرید یک کولر گازی پنجره ای را داشته باشید شاید اصلا نتوانید آن را پیدا نمایید چراکه آنقدر کم یاب شده و مردم بیشتر به سمت استفاده از نوع دیواری رفته اند.

(فروش ویژه کمپرسور کولر گازی)

کمپرسور روتاری

کمپرسور پیستونی

کمپرسور اسکرال

معایب لوله کشی توکار کولر گازی چیست؟

کاملا مشخص است که لوله کشی کولر گازی هم معایب خود را دارد و البته با این وجود یکی از پر استفاده ترین نوع کولر می باشد و البته ما هر وسیله ای را که در نظر بگیریم یکسری معایب نیز دارند و همین امر در لوله کشی توکار کولر گازی نیز وجود دارد که ما بخشی از آن را برای شما عزیزان بیان کرده ایم که البته در حال حاضر رفع شده است :

  • پس از نصب لوله های زخیم و حتی کابل برق که برای آن کشیده می شد حتی در برخی موارد یک کابل مشکی در سراسر فضا هم مشخص بود و کشیده می شد
  • ریختن آب کولر گازی در جایی که نصب شده بود و این امر باعث خرابی کاغذ دیواری و برگشت رنگ گچ می شد
  • قبلا لوله ها در روی کار بوده اند و نمای بسیار زشتی را به محیط خانه ایجاد می کردند
  • اسیب دیدگی این لوله ها هم در برخی موارد اتفاق می افتاد چراکه در دسترس بود لوله ها

در گذشته به دلیل امکان حذف نشدن لوله های رابط کولر گازی شرکت های سازنده و کارشناسان آنان به این نتیجه رسیدند که لوله ها در داخل دریوار گذاشته شوند تا شاهد همچین مواردی دیگر نباشیم و زیبایی فضای خانه و یا محل کار دیگر خراب نشود. در صورتی که امروزه منازل بسیار کوچک تر شده اند و مانند سال ها قبل نمی توان خانه های بسیار بزرگ را یافت کرد و همه به سمت آپارتمان در حال جابه جایی هستند همه سازندگان به فکر این می باشند که لوله های کولر گازی را در زیر کار رد نمایند یعنی در استفاده از فضای موجود در منازل بهترین بهره را ببرند و در شهرداری نیز پس از گرفتن پایان کار این قانون است که لوله در زیر کار رد شود.

آموزش نصب لوله کشی توکار کولرگازی

لوله های کولرگازی که در بیشتر موارد مسی می باشند و یا می توان گفت لوله مسی کولر گازی که کار آن متصل کردن پنل داخلی به پنل خارجی و یا بیرونی است یکی از مهم ترین و حساس ترین کاری است که از لحاظ فنی مورد توجه قرار می گیرد چراکه اگر در هنگام انجام کار کوچک ترین رطوبت و ها گردوخاک وارد آن شود دیگر نمی توان سرمای بسیار مناسبی را از ان انتظارر داشت و باید به این موارد حتما توجه شود و اینطور به ضرر مصرف کننده می باشد. این کار باید طبق استاندارد های روز دنیا انجام شود و اگر اینگونه باشد هیچ مشکلی را متحمل نمی شود و اگر بر خلاف استاندارد جهانی نصب لوله های توکار کولر گازی انجام شود به دلیل این که مشتری پس از پایان کار و پس از انتقال سکونت خود به آنجا تازه شروع به استفاده از کولر گازی می کند باید مجدد دیوار را خراب نمایند تا بتوانند مجدد این مشکل را رفع نمایند و باعث هزینه های زیادی برای خود می شوند و حتما باید برای جلوگیری از این قبایل مشکلات حتما دقت لازم را به عمل آورید تا شاهد این موارد نباشید. باید بدانید سرما سیستم با داشتن سابقه کاری خود سال ها است که در زمینه لوله کشی توکار فعالیت می نماید و تمامی استاندارد های موجود را رعایت می کند.

لوله کشی توکار کولر گازی و لوله کشی vrf و لوله کشی dvmرا انجام می دهیم

اگر بخواهیم در رابطه با مرکز خود با شما عزیزان کمی صحبت نماییم می توانیم به داشتن یک کارشناس جهت برسی محل کار و قیمت های دقیق که پس از پذیرش مشتری متحمل هزینه اضافی نشود و کار با موفقیت تمام شود. مورد بعدی برای ما شفاف سازی در رابطه با کاری که انجام داده ایم و لوازم استفاده شده است که به مشتریان خود می گوییم. قیمت های منطقی در قبال کتار انجام شده یکی از الویت های مرکز سما سیستم می باشد و ما بدون شک به دنبال رضایت شما عزیزان و انتخاب ما پس از لازم بودن یک مرکز برای تعمیرات هستیم. برای انجام دادن لوله کشی توکار می توانید به صورت شبانه روزی با مرکز ما تماس حاصل فرمایید و با کارشناس مربوطه صحبت های لازم را به عمل آورید و البته باید بدانید ما در این مرکز اقدام به لوله کشی توکار کولر گازی / لوله کشی توکار vrf لوله کشی توکار dvm لوله کشی روکار کولر گازی و یا لوله کشی توکار داکت اسپیلت می نماییم. شما عزیزان می توانید با مرکز سرما سیستم کلیه کار های کولر گازی را با قیمت بسیار مناسب و منطقی انجام دهید.

لوله کشی کولر گازی

لوله کشی توکار کولر گازی

شاید شما هم به دنبال یک مرکز باسابقه و همچنین یک نمایندگی با سابقه و قیمت مناسب باشید و قصد دارید تا لوله کشی کولر گازی خود را به آن بسپارید و خب به دنبال یک مرکزی می باشید کلیه موارد را رعایت کند و پس از انجام کار اقدام به شفاف سازی کار انجام داده کند. ما در این زمینه دارای افراد با تجربه و دارای بیش از 10 سال سابقه کاری می باشیم و این افزار با استاندارد های روز جهانی در زمینه نصب و جاگذاری لوله ها در داخل دیوار و رعایت موارد ایمنی هستیم که تا به حال در هیچ یک از موارد پس از پایان کار به مشکل برنخورده اند. لوله کشی کولر گازی امری بسیار مهم و لازم به متخصص دارد و ما اینجاییم که برای شما عزیزان کار را با نحو احسنت انجام دهیم. بدون شک با داشتن سابقه کاری و دارا بودن کد ثبت برای فعالیت خود به دنبال این می باشیم که کار هارا در سریع ترین زمان ممکن و با کیفیت کار بالا انجام دهیم.

لوله کشی مسی کولر گازی

یکی از حساس ترین کار ها در زمینه نصب کولر گازی را میتوان لوله کشی مسی کولر گازی نامبرد چراکه اگر استاندارد های جهانی در این زمینه رعایت نشود دچار مشکل خواهید شد. شما باید به دنبال شرکتی پاسخگو در زمینه کار های انجام داده شده باشید! بیشتر افرادی که به مراکز غیر مجاز مراجعه می نمایند و پروژه نصب و لوله کشی کولر گازی ساختمان خود را به آنها می دهند باید بدانند درصورت هرگونه مشکل پس از انجام کار بر عهده خودشان می باشد و کسی پاسخگوی آن نمی باشد.

در سال های گذشته پس از تماس با کارشناسان توسط مردم متوجه شدیم که لوله کشی طبق استاندارد انجام نشده است و مشتری پس از تماس با مرکز غیر مجازی که این کار را برایشان انجام داده بوده است به هیچ نتیجه ای نرسیده و مجبور به هزینه های اضافی برای رفع مشکل خود کند. پس از برسی فنی کاران ما متوجه شدیم که لوله به هیچ عنوان به صورت صحیح کار نشده است و مجبور به عوض کردن لوله برای رفع مشکل شدیم. پس از تعویض و لوله کشی مسی کولر گازی و قرار دادن اصولی آن در زیر کار مشکل سرمایش و قدرت نداشتن آن حل شد.

ما حتما از شما عزیزان می خواهیم حداقل به یک مرکز دارای کد ثبت و مجوز کار را بسپارید تا پس از ایجاد شدن مشکلی بتوانید به راحتی پیگیر کار خود شوید و در صورت مقصر بودن تعمیرکاران در روند نصب بتوانید به صورت رایگان مجدد مشکل خود را حل نمایید. قطعا شما هم به دنبال این مراکز می باشید! کافیست تا با شماره های ما تماس بگیرید و از خدمات ما بهرمند شوید.

مشکلات لوله کشی توکار کولر گازی چیست؟

بدون شک شما هم میخواهید بدانید چه مشکلاتی می تواند در حین ساخت ساختمان و لوله کشی توکار کولر گازی پیش آید؟

  1. درصورت گرفتگی لوله های مسی این لوله ها دچار آبریزی می شوند!

پس از انجام کار لوله کشی مهم ترین کار پوشاندن ورودی و خروجی این لوله های مسی می باشد که در داخل آن ها هیچ چیزی ریخته نشود و باعث گرفتگی نشود. اما نکته ای که بسیار اتفاق می افتد و آن هم به شخصی که این لوله هارا کار گذاشته است بر می گردد آن هم بی دقتی و نبستن جلوی ورودی و خروجی این لوله ها می باشد. و پس از کار گذاشتن کامل آن ها و در حین استفاده گرفتگی ها باعث ریزش اب شده و رنگ دیوار را رطوبت عوض می نماید که لازم است لوله درین حتما و حتما با دقت بسیار بالا به کار برود.
2. احتمال شکستگی لوله های مسی که در بیرون دیوار وجود دارد
با توجه به برخی از افراد از نداشتن اطلاعات کافی که در ساختمان نیز مشغول به کار هستند این مورد به وجود می آید و اگر بخواهیم اشاره ای داشته باشیم می توانیم گچ کار را مثال بزنیم. هنگامی که گچ کار مشغول به پوشاندن و زیبا سازی دیوار است این احتمال می رود که به لوله ها اسیب رساند چراکه احتمال آن از دیگر نیرو های فعال در ساختمان بیشتر است. حتما توجه داشته باشید که اگر این کار ها را انجام داده اید به گچ کار خود از مهم بودن این لوله ها بگویید و آن ها را از حساس بودن این لوله ها مطلع سازید.

قیمت لوله کشی توکار کولر گازی

همانطور که مشخص است هر چقدر این لوله های مسی زخیم تر باشد قیمت نیز به مراتب بالا تر می رود و خب درصورت زخیم بودن کیفیت آن نیز بالا تر بوده و خیلی دیر دچار آبریزش و یا سوراخ شدن احتمالی می شود. حتما و حتما در این مورد قیمت را ملاک خود قرار ندهید و توجه نمایید که درصورتی که یک قیمت پایین نیز خریداری نمایید اگر در آینده دچار ابریزش شود باید کلیه گچ های تقاط نزدیک آن را کنده تا بتوانید مشکل به وجود آمده را رفع نمایید و همین امر باعث هزینه های بسیار بالا برای شما عزیزان می شود. در این مورد لازم است به قیمت آن توجه ننمایید و حتما بهترین جنس و یک لوله زخیم را انتخاب نمایید تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

قیمت لوله مسی کولر گازی

قیمت لوله مسی کولر گازی حدودا از 150 هزار تومان شروع می شود و نسبت به نوع جنس و زخیم و نازک بودن این لوله قیمت آن بالا و یا پایین می رود. طول آن نسبت به نوع نیاز شما کم و زیاد می باشد و همچنین قطر آن که به اینچ محاسبه می شود. بهترین کار این است تا با یک فنی کار و متخصص در این زمینه صحبت نمایید و با سرما سیستم تماس بگیرید و در مورد نوع درخواست خود سوال فرمایید تا به صورت تخصصی مشاوره دریافت نمایید و بدون مشکل کار را به پایان برسانید.

درباره لوله کشی توکار کولر گازی از ما مشاوره بگیرید

در این روزهایی که ما می‌توانیم هر اطلاعاتی که می‌خواهیم به راحتی از طریق گوشی موبایلی که در دست داریم به دست آوریم از طریق اینترنت پس بهترین فرصت است برای دوستانی که می‌خواهند اطلاعاتی نیز درباره نحوه صحیح لوله کشی توکار کولر گازی یا اسپلیت و داکت اسپلیت داشته باشند به دست آورند. امروزه می‌توان به جرعت گفت 90 درصد ساختمان های در حال ساخت سیستم های تهویه سنتی را کنار گذاشته و به دنبال سیستم های تهویه مطبوع هستند و پس این ملزم بر این است که قبل از تکمیل کردن ساختمان لوله ها وعایق و کابل جهت نصب دستگاهای تهویه مطبوع گذاشته شود که بعدا ساخت دستگاه فقط نصب گردد و شکل ظاهری ساختمان راخراب نکند. دوستانی که علاقه دارند به لوله کشی من توضیح مختصری میدهم که کمی آشنا شوند با نحوه کار که شما باید در ابتدای کار بدانید برای محلی که می‌خواهید کولر گازی یا داکت اسپلیت نصب کنید چه اندازه ای از دستگاه باید در آنجا قرار گیرد؟ مثلا 12 هزار یا 30 هزار (بی تی یو) زیرا لوله های این دستگاها با هم فرق دارد. ولی در کل باید بدانید کولر گازی 12هزار و 9 هزار بی تی یو برای اتاق خواب در نظر بگیرید و اسپلیت 18 هزار برای پذیرایی تا 30 متر و دستگاه 24 هزار برای فضای تا 50 متر و اسپلیت 30 هزار تا 80 متر می‌توان منطقی دانست.

هر چند باید تعداد نفرات داخل محل و نور خورشید و نوع کاربری را در نظر گرفت. این اندازه ها برای منازل معمولی هستند. و نمی‌توان مغازه و محل کار را با این روش برسی کرد. وباید حتما کارشناس مربوطه اطلاعات دقیق بدهد. پس از به دست آوردن بی تی یو لازم جهت محل باید بدانیم چه سایز لوله ای استفاده کنیم. برای دستگاه 12 و 18 هزار دوستان باید لوله 6 و 12 بکشند و برای دستگاه 24 و 30 هزار باید لوله 10 و 16 بکشند. پس هنگام خرید لوله ها به این نکته دقت کنید. باید برای لوله ها عایق مورد نظر را خرید کنید و کابل ارتباطی استاندارد. و پرایمر که دور لوله ها بسته شود. در شروع کار لوله ها را به آرامی از حالت دایره ای به شکل ساف باز میکنید و کل لوله را رو سطح زمین صاف میکنید با دقت و آرامی که لوله مسی نشکند و دو پهن نشود. سپس عایق را روی لوله می‌کشید وکابل را کنار لوله می‌گذارید و کل لوله را با پرایمر می‌بندیم که در مقابل نور آفتاب باز نشود. سپس در جایی که قبلا در نظر گرفتید قرار می‌دهید و با کچ با بست لوله را ثابت میکنید. تا تکان نخورد. و رویسطح لوله کچ می‌شود فقط نیم متر از دو طرغگف لوله بیرون باشد تا دستگاه آنجا نصب گردد. حالا کار ما رو به اتمام است. دوتا لوله بزرگ و کوچک کنار هم گذاشتیم مه 4 تا سر دار که باید داخل لوله ها ازت بزنیم که در پایان کار مطمئن شویم نشتی ندارد. می‌توان دوسر لوله های داخل اتاق را توی هم کرد و جوش داد و دوسر لوله های بیرون را یکیش را کور کردو دیگری را والف زد که از آنجا ازت را وارد لوله کنیم. این یک کار مهم میباشد واگر لوله ها را ازت نزنیم احتمال نفوذ آب باران یا مصالح ساختمانی داخل لوله ها بسیار زیاد است و بعد از نصب به دستگاه آسیب فراوان می‌زند. و بارها دیده شده داخل کمپرسور لوله برگشت موتور سیمان و ماسه گیر کرده و دستگاه خراب شده. پس نصاب باید قبل از نصب دستگاه حتما لوله های که ازت ندارند رو با گاز ازت شستشو دهند.

از آنجا که همه به دنبال بهترین مرکز در زمینه های کاری خود هستند ما به شما عزیزان برای لوله کشی کولر گازی پیشنهاد می کنیم که تنها یکبار با این مرکز تماس بگیرید و از خدمات تمام وقت آذین سرویس بهرمند شوید.

افزودن دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *